Αλλαγές & Επιστροφές

ΑΛΛΑΓΕΣ

Δεν έμεινες ικανοποιημένος/η με την παραγγελία σου; Κανένα πρόβλημα! Έχεις 15 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής στη διάθεσή σου να κάνεις αλλαγή και να βρεις κάτι που σου ταιριάζει περισσότερο.

Μη ξεχνάς, Η ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ για αποστολές εντός Ελλάδος.

Η διαδικασία είναι απλή, απλά ακολούθησε τα εξής βήματα:


1. Αφού έχεις βρει τα προϊόντα με τα οποία θα ήθελες να κάνεις την αλλαγή και υπάρχει διαθεσιμότητα, μας ενημερώνεις είτε τηλεφωνικά στο 24930-22209 είτε μέσω email στο info@e-tzikas.gr για να τα δεσμεύσουμε για εσένα. 

2. Μετά την επικοινωνία μαζί μας συσκευάζεις κατάλληλα το δέμα σου με το επιστρεφόμενο είδος φροντίζοντας να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που έλαβες με την παραλαβή του (απόδειξη/τιμολόγιο).

3. Συμπληρώνεις πάνω στο δέμα τη διεύθυνση επιστροφής: Δραχμής 3, Τ.Κ. 40200, Ελασσόνα, +30 24930 22209.

4. Το αποστέλλεις με την συνεργαζόμενή μας μεταφορική ΕΛΤΑ Courier με χρέωση παραλήπτη.

*Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή των προϊόντων:

- Η πρώτη αλλαγή είναι ΔΩΡΕΑΝ για αποστολές εντός Ελλάδος ενώ η κάθε επόμενη χρεώνεται με τα έξοδα μεταφοράς των δεμάτων σας: 5€ η επιστροφή του αρχικού δέματος +5€ η νέα αποστολή = 10€, εφόσον επιλέξετε την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρία, ΕΛΤΑ Courier


Για αποστολές στην Κύπρο οι αλλαγές χρεώνονται με τα έξοδα μεταφοράς των δεμάτων σας: 20€ η επιστροφή του αρχικού δέματος +20€ η νέα αποστολή = 40€, εφόσον επιλέξετε την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρία, ΕΛΤΑ Courier

- Σε περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.

- Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση μαζί με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και τη συσκευασία τους, να μην είναι φορεμένα ή φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.

- Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές για τα εξής: εσώρουχα, κάλτσες, σκουλαρίκια, πετσέτες και συναφή προϊόντα.

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας μας. Τα δέματα για τα οποία δεν λάβαμε κάποια έγκαιρη ενημέρωση δεν θα γίνονται αποδεκτά.

- Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

- Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που έχει επιστραφεί, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει μαζί του για την επίλυση του ζητήματος.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στο προϊόν/νούμερο με το οποίο θα ήθελες να κάνεις αλλαγή ή δεν βρίσκεις την συγκεκριμένη στιγμή κάτι να σε ενθουσιάζει, μην ανησυχείς, πάντα υπάρχει και η επιλογή επιστροφής χρημάτων.

Έχε στο νου σου ότι τα προϊόντα μας ανανεώνονται καθημερινά και θα είμαστε εδώ να βρούμε αυτό που σου ταιριάζει και την επόμενη φορά.

Για να προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να ξέρεις τα εξής:

- Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πλήρωσες αρχικά το δέμα σου (κατάθεση, PayPal ή πιστωτική κάρτα).

- Σε περίπτωση αντικαταβολής χρειάζεται να μας υποδείξεις τον αριθμό λογαριασμού (IBAN) μαζί με το όνομα του δικαιούχου για να σου κάνουμε κατάθεση.

- Μερική επιστροφή προϊόντων: Εάν επιστρέφονται μερικά προϊόντα από την αρχική παραγγελία, ο πελάτης χρεώνεται μόνο τα έξοδα επιστροφής τους 5€.

- Ολική επιστροφή προϊόντων: Εάν επιστρέφονται όλα τα προϊόντα πίσω, ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα αποστολής και επιστροφής τα οποία ανέρχονται στα 10€.

- Η κατάθεση πραγματοποιείται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής των επιστραφέντων προϊόντων. 


Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 24930-22209 είτε μέσω email στο info@e-tzikas.gr για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση.

Η ομάδα του e-tzikas ♥